سر ساعت همیشگی پشت پنجره می آیم
پرده را کنار می زنم ،
غرق می شوم در خیال
دست در دستی که نیست ..
در کوچه یی که نیست
لبخند می زنم به لبخندی که نیست ..
به خود که می آیم
جز مویی سپید در سرم نمی یابم ...
| #سیاوش_صیاف |

حرف های یک دل...
ما را در سایت حرف های یک دل دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 185