پاییز و پشت پنجره بالیوانی داغ ، در دستی که نیست
فکرخش خش برگ ها در زیرپا ...
همراه بایاری که هست و پایی که نیست ..
چه پارادوکس تلخ عاشقانه یی ...
حرف های یک دل...
ما را در سایت حرف های یک دل دنبال میکنید
برچسب: من و پاییز,من و پاييز,من و پاییز و تنهایی,پاییز,من پاییزم,من پاییز را دوست دارم,من پاییزی ام,من پاییز,من اگر پاییزم و درختان امیدم,من بلبل پاییزم و گلخانه ندارم, نویسنده: بازدید: 175