زبان مادری ام را دوست دارم
اما تو با لهجه شیرین " بوسه " صدایم کن ...
#سیاوش_صیاف
ما را در سایت حرف های یک دل دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 166 تاريخ: دوشنبه 26 اسفند 1398 ساعت: 3:46